PLAY SMART

Posted by admin 22/07/2019 0 Σχόλια

Αγαπητοί ΑΡΡΩΣΤΟΙ τους είδους μας, τα πράγματα είναι σχετικά απλά, διότι ΟΥΔΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΈΝΗ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΜΥΙΚΗ ΜΑΖΑ ΕΜΙΣΗΣΕ. Βέβαια το να βάλεις 10 κιλά καθαρή μάζα, πάνω από το ύψος σου ( σε ένα μέσου βάρους σκελετό ) και συνάμα να έχεις ποσοστό λίπους κάτω απο 12% δεν είναι ευκολη υποθεση και μπορει ( ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΣΟΥ), να σε πάρει 10-12 χρόνια ( παράδειγμα αθλητής υψους 1.70 με διάμετρο καρπού 16.5cm και βάρος 80-82 κιλά περίπου με κάτω από 12% λίπος…)

Το προφανές, είναι ότι με χρήση ΑΝΑΒΟΛΙΚΩΝ ΣΤΕΡΟΕΙΔΩΝ, αν ξέρεις να φάς, αν ξέρεις να προπονηθείς και αν ξέρεις να ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ, μπορεί να το πετύχεις μετά απο 4-6 κύκλους μέσα σε μια 2τία – 3τία, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΡΙΣΚΟ ΥΓΕΙΑΣ ( ενίοτε και μη αναστρέψιμο ), ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΣΟΒΑΡΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ( δύσκολο πλέον), ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ η ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ( δύσκολο ) και ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (αιματολογικές-βιοχημικές-ορμονικές )

Εναλλακτικά υπάρχουν τα SARMS, που δουλεύουν ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΛΑ η ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ μέχρι ένα επίπεδο με χαμηλό ρίσκο και ανατάξιμες παρενέργειες στο 99% αλλά και πάλι, ΠΡΈΠΕΙ να ξέρεις τι κάνεις και να μην ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ, φυσικά και εδώ ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΤΟΧΩΝ, είναι συνιστώσα των ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΟΡΜΙΟΥ ΣΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, όπως ακριβώς και με τα ΑΝΔΡΟΓΟΝΑ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ ΣΤΕΡΟΕΙΔΗ

Όμως ας δούμε ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ που στηρίζεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΑΝΑΒΟΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΓΩΓΗ ΦΑΓΗΤΟΥ /ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΜΕΝΑ …. ( σε πολλά επίπεδα βιοχημείας ). Βεβαίως και δεν μπορει να ισχυριστεί κανείς, ότι μέσα σε 16 βδομάδες θα γίνει κάποιος θεριό, αλλά μαθαίνοντας το κορμί του, μπορει κάλλιστα να ελπίσει και να καταφέρει πολύ καλά μυϊκά κέρδη, με κάποια στρογγυλάδα και σκληρότητα ( αν φυσικά μάθει να τρώει …)

Οσα θα διαβάσετε παρακάτω, είναι δοκιμασμένα σε ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ μικρής και μεγαλύτερης ηλικίας, με ποσοστό επιτυχίας σε ΜΥΙΚΑ ΚΕΡΔΗ και ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΚΑΘΑΡΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ σε ποσοστό 80%, που θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο αν ηταν (καλά) αποφασισμένοι και ΠΙΟ HARDCORE !!!

 

Εδώ έχουμε συμπληρώματα σε πολλά επίπεδα

  1. Βιταμίνες και όλα οσα έχουν βιταμινοειδή δράση
  2. Μέταλλα γενικά και Ηλεκτρολύτες ( αλάτια κλπ)
  3. BCAA αμινοξέα από 2 κατηγορίες
  4. Διάφορα φυσικά ματζούνια / εκχυλίσματα με αποδεδειγμένη αναβολική δράση
  5. Ορμονικά ενισχυτικά/διεγερτικά σε 3-4 επιπεδα ( Τεστοστερόνη – IGF-1 ­– mTor )
  6. Κάποια λιπαρά οξέα για ινσουλινική δράση κλπ
  7. Προεξασκητικά
  8. Μεταπροπονητικά
  9. Ενδοπροπονητικά
  10. ΚΑΙ ΟΡΑΜΑ !!!

Για να κάνουμε πλήρη ανάλυση, θα πρέπει να γράψουμε ένα μικρό βιβλίο, κι όπως έχει αποδειχθεί ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΙΣ δεν θέλει να διαβάσει ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΕΝΔΕΛΕΧΩΣ, γιατί βαριέται και τα θέλει ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ( Σας την λέω τώρα με λιγη πικρία …)

Όμως πρίν ΑΠΟ ΟΛΑ, ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΣ, ΚΆΠΟΙΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΣΚΟΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ, ΤΥΧΟΝ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ( B12, D3 , Μαγνήσιο , ΣΙΔΗΡΟΣ , κλπ ) Λοιπόν για όλα ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ ( νεφρά, συκώτι, καρδιά, αγγεία, κλπ ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, το ξέρω ότι εδώ υπάρχει ένα κοστος, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΔΥΝΑΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ / ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ Υπάρχουν Γιατροί, που μπορούν να βοηθήσουν με τις γενικές τους γνώσεις , αλλα είναι λιγοι ( προς το παρον στην Ελλάδα ), διοτι οι περισσότεροι όταν ακούν για πρωτεϊνες σκόνες και αμινοξέα, κλπ, κλπ ΣΕ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΟ … ΕΣΕΙΣ καλείστε να βρείτε ένα σοβαρό ενημερωμένο επιστήμονα να σας βοηθήσει κάπως στην αξιολογηση της υγείας σας !!!

Πάμε λοιπόν ( με μερικά παραδείγματα γευμάτων )

ΠΡΩΙΝΟ : 3-4πληρη αυγά βραστά + 1 μπανάνα ωριμη(100-180gr) + 50-80 Βρώμη νιφάδες τριμμένες στο multi + 1 scoop WHEY 80-90% Συμπληρώματα : μία ΠΟΛΥΒΙΤΑΜΙΝΗ + 300-400mg Μαγνησιο + 300-500mg C + 1 κάψουλα GHARINE + 1 κάψουλα CARDARINE + REDCON1 RPG

( για να κάνετε μετά προπονηση πρέπει να έχετε χωνέψει καλά , συνηθως μιάμιση ώρα κατά μεσο ορο είναι οκ )

20 ΛΕΠΤΆ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΔΕΙΟ ΣΤΟΜΑΧΙ : Mέσα σε νερό 300ml η παραπάνω 12-13gr BCAAS + PRE WORKOUT + CARNITINE της επιλογήσ σας + NTEL NUTRA EPIK A.T + NTEL ULTRA ALPHAZINE και αν θελετε εξτρα ενεργεια + GENR8 VITARGO VS2 ( 20-30GR) κΑΙ ΠΑΛΙ , ΠΡΟΣΕΞΤΕ , εδώ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΕΤΕ τις ΔΟΣΕΙΣ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ σας ΒΑΡΥΝΕΙ , όπως ΚΑΙ ΤΟΝ PIANA ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗΝ ΔΙΕΓΕΡΣΗ !!!

Κατά την διάρκεια της προπόνησης :

USP LABS MODERN BCAA ή καποιο άλλο bcaa της επιλογης σας και σε περιπτωση που θελετε εξτρα ενεργεια σε εκεινη την χρονικη στιγμη + GONUTRITION CLUSTER DEXTRIN . ΠΡΟΣΟΧΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΣΤΟ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΕΤΕ τους ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΛΑΒΕΙ ΠΡΙΝ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ , ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι αυτά ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΧΩΝΕΥΕΤΕ ΚΑΙ όχι ΝΑ τους ΦΟΡΤΩΣΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΕΥΘΥΣ ΕΞ ΑΡΧΗΣ , ΜΑΘΕΤΕ ΕΡΕΥΝΕΙΣΤΕ ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟ-ΣΟ !!!! ΕΚΕΙ είναι ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ …. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ είναι ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΜΙΞΕΙ όλα αυτά ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΝΕΡΟΥ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ από ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΓΡΗΓΟΡΑ , ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΕΙΤΕ ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑ-ΝΤΑ !!! όχι ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ , Η ΖΥΓΑΡΙΑ είναι ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΜΕΣΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ !!!

Αμέσως μετά την προπόνηση στα αποδυτήρια : 30 -60gr Υδατάνθρακα γρήγορο , είτε απλή ΔΕΞΤΡΟΖΗ (ΜΟΝΟΫΔΡΙΚΗ ΓΛΥΚΟΖΗ) , ειτε TO GONUTRITION CLUSTER DEXTRIN μαζί με 30gr Πρωτεϊνης WHEY που σημαίνει ότι θα βρείτε την αναλογία ,πχ μπορεί να είναι 1 + 1/4 scoop η 1 +1/2 scoop + 200mg Μαγνήσιο + Ω3 + βιτ Ε + 500mg C + 500mg ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΚΑΛΑΣ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΟΥΤΙ ( μισο Κάλιο , μισό Νάτριο + το χλώριο τους ) - και πρέπει 1 ώρα μετά να ειστε ετομοι να φάτε καλά το κυρίως ΜΕΓΑΛΟ γεύμα με τονο, κρέας η κοτόπουλο ,+ το ρύζι σας , τα μακαρονια σας , κλπ με λιγο μπρόκολλο και 30γρ οπωσδήποτε ΠΑΡΘΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ , λιγο απαχο τυρι , πιθανα λιγο ψωμί ολικής , κλπ κλπ ΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ :

ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ :

Β complex + 200-300mg C + REDCON1 RPG +TESTIFY OLYMPUS LABS

Επόμενο γεύμα :

Κάλλιστα μπορείτε να συνδυάσετε μια καλή ζωϊκή πρωτεϊνη πάλι με υδτάνθρακα και καλά λιπαρά , αρκεί να έχετε χωνέψει καλά και να φάτε με όρεξη , σε αυτό το γεύμα μορείτε να βάλετε και κάποια καλή ποσοτητα απαχου τυριού , περαν κοτοπουλου , κρέατος και να βάλετε και σαλάτα μαρούλι, άνηθο ,κρεμμυδάκι , πάλι με ελαιόλαδο κλπ ( αυτό το αφήνω να το οργανώσετε εσείς , με σκοπό και να ψάξετε καλά τα macros και σιγά σιγά να αποκτείσετε εμπειρία με με κορμί σας και πώς δουλεύει σε θέματα πέψης καλύτερα )

ΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ : Ω3 + βιτ Ε ( 400 iu) + REDCON1 RPG

Βραδυνό γεύμα ( τελευταίο )

Τονο με 2-3 Ασπράδια η κοτόπουλο με 2-3Ασπράδια η Μπρίζόλα καθαρή + σαλάτα + ελαιόλαδο/λεμόνι και αν τελικά πεινάτε αρκετά μερικά Κριθινα παξιμαδάκια …Με τα εξής συμπληρώματα :

Βιτ C ( 500mg) + GHARINE + CARDARINE + Ω3

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΒΙΤΑΜΙΝΗ D3 , ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΗΝ ΛΑΒΕΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΕΞΤΡΑ D3 ( πχ TESTIFY )

ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΚΗΣΙΟΛΟΓΙΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΟΙΠΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΩΤ , ΟΙ ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ( και με σχετικά αλυγιστα ποδια για μηριαίους δικεφ. Κλπ ) ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΩΜΩΝ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ … Αν μάλιστα μπορειτε να βάλετε κατά περιοδους και μερκές ΑΡΣΙΒΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ , ακομα καλύτερα , προς όφελός σας θα είναι , απλά πάντα με γνώμονα την ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ , διοτι η υπερκόπωση είναι ΘΑΝΑΣΙΜΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ /ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΕ ΠΡΟΟΔΟ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ !!!

Ο ΥΠΝΟΣ ΣΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 8-9 ΩΡΕΣ MINIMUM !!!

4 ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 50-60 ΛΕΠΤΑ MAX !!!!

Σημειώσεις , για όσους θέλουν να το προχωρήσουν και εναλλακτικά , αναλογα με χρονο και τροπο ζωης τους θα δώσω κάποια hints

  1. ΑΝΘΟΣ ΟΡΥΖΗΣ ( μακράν ο καλύτερος υδατάνθρακας , ΨΑΞΤΕ ΤΟ !!!!)
  2. Ετοιμο ροφημα πρωτεϊνης από ασπράδι (egg pro muscle – αυγοδιατροφική ), το οποίο μαζί με κάποιο καλο αργό η μέσο υδατάνθρακα, είναι ένα πληρες γευμα για το δρομο
  3. Γιαούρτι (ARLA) με 20 γραμμάρια Πρωτεϊνη , πέραν του γνωστού στραγγιστού TOTAL
  4. ΑΣΠΡΑΔΙ παστεριωμένο raw (ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ) ( και σε κάποιες γεύσεις …εγώ προτιμώ το αγευστο …)
  5. Συνδυάστε και μερικούς ξηρούς καρπούς ( αμυγδαλα –καρυδι , φυστικι βραζιλίας , Μακαντέμια ..κλπ ΜΕ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΣΤΟΧΟ ΘΕΡΜΙΔΩΝ )

 

Εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε όλους γενικώς και ειδικώς
Έρρωσθε και Ευδαιμονείτε
ΜΑΤΖ

Κάνε ένα σχόλιο

Το συγκεκριμένο προϊόν είναι προς το παρόν εξαντλημένο. Δώστε μας το email σας για να σας ενημερώσουμε όταν θα είναι διαθέσιμο.
Όνομα
Email